4 Ocak 2012 Çarşamba

En Sevdiğim Film Soundtrack 'ları:)

Bu aralar mutfakta pek bir hamaratım:) neler yaptım neler. Hepsini burdan sizinle bir bir paylaşacağım. Ama son yazdıklarıma bakınca yemek tarifleri limitimi bu haftalık doldurmuşum gibi geldi. O yüzden bugün sizlerle farklı bir konuda buluşalım istedim. Facebook 'ta bir arkadaşımın yakın zamanda paylaştığı eski bir film soundtrack'ı olan şarkıyı görünce aklıma geldi, burdan sizlerle en sevdiğim film sondtracklarını paylaşayım dedim. Hatta sizin de varsa böyle unutamadığınız şarkılar siz de yorumlarınızı yazın isterim:)


Arkadaşımın paylaştığı şarkı filmin sonunda tüylerimi ürperterek dinlediğim "Where is My Mind". Fight Club filminin müziği...Başrollerini Edward Norton ve Brad Pitt'in oynadığı inanılmaz güzel ve değişik film. Şarkı da cuk oturmuş:) tabiri doğruysa...




Şarkıyı söyleyen grup Pixies'in şarkılarının geçtiği bir başka Film de "500 Days of Summer". Ama filmde benim en çok hoşuma giden şarkı güzel Zoey Deschanel'in söylediği "Sugar Town". Gerçi şimdi güzel dediğime bakmayın, filmi izlerken baya bi söylenmiştim tutarsız davranışları yüzünden kızcağıza:) Şarkı çok eğlenceli. Film çok güzel. Hatta benim en sevdiğim filmlerden biridir...



Son olarak da bir Türk Filminden şarkı koyalım. Şarkı En son gittiğim filme ait. Hatta burda filmi sizinle paylaşmıştım. Evet "Çağan Irmak"tan "Dedemin İnsanları". Filmin sonunda çalan şarkı çok hoştu. Sinemada koltuktan kalkmak istemedim şarkı bitmeden...Buyrun dinleyin siz de.


1 yorum:

  1. Siten çok güzel benimde bir blogum var blogculara yardım etmek amaçlı ziyaret etmek istersen www.blog-alemi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...