18 Şubat 2012 Cumartesi

Savaş Atından Sonra Bu Sefer de Dressage Atı


Atlardan film bahanesiyle bir kere bahsetmişken, daha geçenlerde ilk defa gördüğüm bu dressage atlarından bahsetmeden geçmek istemedim. Görmediyseniz izlemelisiniz bence kesinlikle. Çok ilginç çünkü. Dressage 'ın kelime anlamı "atın binicisine uyumlu davranması" demekmiş. Yani ata bu haraketlere binicinin yaptırıyor olması gerçekten hayretler verici.

Bu arada ben küçükken atlara bayılırdım. Dünyanın en güzel hayvanları atlar diye düşünürdüm. Hep at resimleri karalamaya çalışırdım. Bu atlara o yüzden bu kadar ilgi duydum görünce. Çünkü duruşları, görünüşleri, yelelerinin örgüsü falan o kadar güzel görünüyorlar ki. Tabi dansetmeleri de cabası:)  İşte karşınızda danseden atlardan bir tanesi:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...