11 Mayıs 2012 Cuma

Bloglararası Jestleşme:) Ödüllendim




Sanırım bu ödülü almayan nadir bloggerleardan biriyim. Ama sevgili arkadaşım Havva (esraveannesi bloğunun sahibi) layık görmüş bana da hediye etmiş:) Çok teşekkür ederim kendisine... Ayrıca şu yeşil logoyu ben de bloguma ekleyebilmekten dolayı çok mutluyum:)




Bu ödülü aldığımızda kendimizle ilgili yedi gerçeği de açıklamamız gerekiyormuş. Öyleyse başlayayım ben de:

1. Yorgun bir haldeyken iş yaparken çok sinirli olabiliyorum

2. En büyük ilgi alanlarımdan biri borsadır. Yanıp sönen ışıklarıyla borsayı takip etmeyi çok severim.

3. Hayvanların hepsini severim, ama kedileri çok sevimli buluyorum. Evde hayvan besleyemeyecek kadar titizim ama birgün bahçeli evim olursa birkaç evcil hayvan edinmek isterim:)

4. Bencil insanları sevmem.

5.  Senelerdir süren araba alma isteğim arada söner sonra yine depreşir. Şu aralar fena hal aldı. Araba almak istiyorum:)

6. Blog yazmak inanılmaz mutluluk veriyor ve sanırım bağımlılık yaptı. Şu anda 3 tane blogum var.

7. Yemek yapmayı da yemeyi de çok severim. Üniversite yıllarımda şimdiki halimden 10 kilo daha ağırdım. Tombiştim yani:)

Şimdi de ödül gönderme sırası ben de sanırım. Ödülü almayan pek kimse kalmamış herhalde. Ama ben üç kişi seçtim ve onlara gönderiyorum.


Nuray İlbars
Emine Öztürk- Kitaplarım olmadan asla
Olsada Yesek Suzan

3 yorum:

  1. Aaaa ama ben diğer bloglarını neden bilmiyorum. Çok ayıpladım kendimi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ayıplama sakın:) biliyorsun zaten:) eğlenceatölyesine hemen açtığım anda üye oldun... Diğeri de daha çok yeni mutfakta pratik anlar:)

      Sil
  2. "Hayvanların hepsini severim, ama kedileri çok sevimli buluyorum. Evde hayvan besleyemeyecek kadar titizim ama birgün bahçeli evim olursa birkaç evcil hayvan edinmek isterim:)"

    ben bunu sevdimm..Çünkü ben de hayvanları çok ama çokk seviyorumm

    YanıtlaSil

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...