26 Aralık 2013 Perşembe

İkea'nın Nazik Yeniyıl Hediyesi



İkea'dan bu yılda yeni yıl hediyenizi gelip alabilirsiniz mesajı geldi:) Geçen seneki kırmızı polar diz battaniyesini hala keyifle kullanıyoruz:) Bu sene de bu güzel saksıyı seçmiş hediye olarak. Biz de gidip aldık.  Aklımda dekupajla kaplamak var, topiyi boya kokusundan korumak için onun uyuduğu boş bir an kolluyorum şimdilik:)




Gitmişken tabi yine poşetleri doldurmadan geri dönmedim. Ördüğüm motifli kırlent için iç yastık aldım. Motifler bitti, birleştirildi hatta ütülendi bile ama astar dikemediğim için son halini yayınlayamıyorum:( Biraz bekleteceğim maalesef. Bu arada yeni bir elişine başladım. Onu da ilk fırsatta paylaşacağım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...